Situatia.ro

Ce, cum, unde?

Internet

Greseli comune care se fac in optimizarea SEO

Anumite persoane care doresc sa inceapa implementarea unei strategii de SEO pentru proiecte proprii, obisnuiesc sa faca anumite greseli comune, dar care au in general un impact major in seo-ul unui site. Vrei optimizare seo Cluj? Intra pe Smartseopack.com.

Targeting-ul (tintirea) unor cuvinte cheie nepotrivite.

Aceasta greseala este facuta de multe persoane care incep primii pasi in SEO, dar sunt si specialisti in acest domeniu carora li se intampla s-o faca, ce-i drept mult mai rar. Oamenii aleg cuvinetele cheie care le vin in minte si care li se par cele mai descriptive posibil pentru website-ul sau afacerea lor online, dar utilizatorii comuni pot in cele mai multe cazuri sa nu caute pe motoarele de cautare, folosind acele cuvinte cheie.

De exemplu, daca ai un site de relatii (de dating online), expresia cheie “ghid de relatii” s-ar putea sa nu functioneze pentru tine, chiar daca are in componenta cuvantul principal “relatii”, cu legatura directa in afacerea/website-ul tau. In loc de asta, s-ar putea sa functioneze cuvantul “intalniri” sau expresia “sfaturi pentru intalniri”.

Alegerea cuvintelor cheie potrivite, adica acele cuvinte cheie dupa care utilizatorii vor initializa cautarile in motoarele de cautare (Google, Bing), poate da aripi sau poate ingropa la propriu, toata strategia ta SEO.

Pentru a stabili corect cuvintele cheie pe care le poti folosi, iti sugeram sa folosesti un tool profesional pentru acest lucru. Acesta te va ajuta sa gasesti cuvintele cheie potrivite pentru afacerea sau domeniul tau.

Ignorarea Title-Tag-ului.

Ignorarea title-tag-ului, adica sa-l lasi gol (<title>) este un lucru comun, chiar si printre cei mai experimentati in SEO. Acest loc, este unul dintre cele importante unde poti pune un cuvant cheie definitoriu pentru afacerea ta si daca il lasi gol, nu vei avea deloc de castigat. Umplerea tag-ului de titlu sau title tag-ului, iti aduce beneficii majore in ceea ce priveste optimizarea in cautari.

Un website in flash, fara o alternativa in HTML.

Flash-ul poate fi atractiv pentru anumiti utilizatori, dar nu este in nici un caz pentru motoarele de cautare si pentru utilizatorii care cauta anumite informatii.

Daca totusi insisti sa ai un website construit in intregime in Flash, incearca sa ai si o alternativa in HTML a acestuia, pe care s-o poata “citi” motoarele de cautare, altfel nu se va indexa. Motoarelor de cautare nu le plac website-urile construite in Flash, din simplul motiv ca spider-ele nu pot citi continut exclusiv Flash si deci nu pot indexa acest continut.

Folosirea Javascript pentru meniuri.

A folosi Javascript pentru meniuri nu este un lucru rau, dar trebuie sa intelegi ca motoarele de cautare nu au capacitatea de a citi Javascript (exact ca si in cazul Flash) si deci nu pot indexa acel continut.

Daca doresti sa introduci cuvintele cheie cele mai importante pentru tine si in meniuri, incearca sa nu folosesti Javascript in constructia meniurilor, pentru ca altfel vei introduce acele cuvinte cheie degeaba. Daca totusi ai nevoie de anumite meniuri Javascript, ar trebui sa iei in considerare constructia unui sitemap (sau sa pui link-urile intr-un tag noscript), pentru ca acestea sa poata fi citite de crawlere.

LEAVE A RESPONSE